Bo niezaprzeczalnie są istotne… na ten temat nigdy zdania nie zmienimy. Chociaż zdarza nam się jeszcze usłyszeć głosy typu „ja nie mam na to czasu”, „szkoda czasu”, „to nie dla mnie”, „To nie przynosi zysków” itp. Stąd zrodził się pomysł na powstanie tego artykułu, aby zebrać wszystkie nasze argumenty w jedno miejsce. Mamy nadzieję, że jeśli jesteś jedną z osób, które twierdzą tak, jak napisaliśmy wyżej, to po przeczytaniu tego wpisu zastanowisz się jeszcze raz i może jednak zmienisz zdanie? Według nas większe ryzyko jest w nieprowadzeniu fanpage i to postaramy się dziś udowodnić. Utarło się wśród wielu przedsiębiorców, że Facebook to takie miejsce dla nastolatków do zabawy – co już od dawna nie jest prawdą. Inne argumenty, które słyszeliśmy, to np. „ja mam swoich klientów”, „nie potrzebuję reklamy”, „mnie klienci polecają”, „nie muszę się reklamować” itp. Ok. Super. Fajnie, że masz klientów i dobrze Ci się wiedzie, ale po pierwsze, czy nie fajnie by było, żeby wiodło się jeszcze lepiej? Z czasem musieć rozwijać firmę, zatrudniać pracowników? A po drugie – co zrobisz, jak Twoi klienci z czasem zrezygnują z Twoich usług? Przecież mogą to zrobić nawet z dnia na dzień. Wystarczy, że pojawi się konkurencja i zaproponuje lepszą cenę lub lepsze warunki. Bazowanie na lojalności klientów to rzadko dobry pomysł. Jak ktoś będzie mógł zaoszczędzić parę złotych, przypuszczalnie to zrobi.
Skąd mamy taką pewność, że reklama na Facebooku jest skuteczna? Ponieważ jako Agencja reklamowa, w mieście Nowy Sącz, zajmujemy się prowadzeniem i promowaniem kont na Facebooku dla naszych Klientów już od kilku lat i udało nam się zdobyć spore doświadczenie.
W dzisiejszym wpisie dowiesz się również: jak założyć fanpage na Facebooku, jak robić reklamy na Facebooku, jak rozwinąć fanpage na Facebooku, jak działa fanpage na Facebooku, jak prowadzić fanpage na Facebooku, jak reklamować fanpage na Facebooku, a nawet jak w ogóle jak korzystać z fanpage na Facebooku. Oraz czym jest i jak działa płatna reklama na facebooku i jak robić reklamy na facebooku.
Jak prowadzić fanpage na Facebooku? | Daj Znać | Agencja Reklamowa Nowy Sącz | Małopolska
Jeśli zastanawiasz się jak rozwinąć fanpage na Facebooku, musisz zadać sobie najpierw pytanie, jak założyć Fanpage na Facebooku – jeżeli ten krok jest już za Tobą, to brawo – pierwszy krok do sukcesu! Zakładanie Fanpage na Facebooku jest stosunkowo łatwe, ale tez warto poszerzyć swoją wiedzę, zanim podejmiesz działanie, przygotować odpowiednie treści, zoptymalizować odpowiednio Fanpage, przygotować grafiki odpowiedniej rozdzielczości… Niby taka prosta rzecz jak samo zakładanie Fanpage na Facebooku, a można się pogubić. Jednak podstawowa wiedza wystarczy, aby zacząć działać. Jak już przejdziesz zakładanie fanpage na facebooku, następnie warto zastanowić się jak w ogóle działa Fanpage na Facebooku i jak z niego korzystać – jeśli tą wiedzę już masz, to gratulujemy! Drugi krok do rozwinięcia Twojego Fanpage już za Tobą! Niektóre osoby zapytane
– jak działa Fanpage na Facebooku, odpowiadają, że bardzo prosto… piszesz, wklejasz zdjęcie, zbierasz like… Otóż – nie. Niestety to tak nie działa. Nie wystarczy wrzucić zdjęcia przykładowego „kotka” i czekać aż posypią się like. Trzeba jednak troszkę powalczyć, zanim rozwiniesz swój Fanpage. Bardzo ważną rzeczą są również statystyki na Facebooku, które stale należy monitorować, analizować i wyciągać wnioski – brzmi strasznie? Na szczęście strasznie nie jest. Statystyki na Facebooku są przedstawione w bardzo jasny sposób, możesz kontrolować swoją grupę odbiorców, poznać ich bliżej, a nawet możesz dowiedzieć się, w jakich godzinach lub z jakich narzędzi korzystają Twoi fani do odwiedzenia Twojego konta na Facebooku. Następny krok to podstawowe umiejętności graficzne. Powinieneś poznać wymagania Facebooka odnośnie grafik i…tworzyć. O tym już pisaliśmy w innych artykułach, więc w tym miejscu zachęcamy do przeglądnięcia naszego bloga. Kolejna ważna rzecz dla każdego, kto zastanawia się jak prowadzić i rozwijać fanpage na Facebooku, to podstawowe umiejętności redagowania treści. Ważny jest styl pisania tak, aby zachęcać użytkowników do przeczytania. Jeśli w każdym poście będziesz publikował wyłącznie 3 słowa o produkcie, który sprzedajesz – gwarantujemy Ci, że na Facebooku nie znajdziesz klientów. Ważne, aby pisać w taki sposób, aby trafić do swojej grupy docelowej – o tym też już wcześniej pisaliśmy więc ponownie zachęcamy do zerknięcia na nasz blog.
Formy reklamy na Facebooku | Daj Znać | Agencja marketingowa | Nowy Sącz | Małopolska
Jeśli już wiesz, jak działa Fanpage na Facebooku, jak korzystać z Fanpage na Facebooku, jak założyć, prowadzić i rozwijać swój fanpage na Facebooku, kolejną rzeczą – równie istotną jest promowanie fanpage na Facebooku. Mamy w tym zakresie bardzo dużo możliwości. Facebook od strony „biznesowej” jest bardzo mocno rozwinięty, więc daje dużo możliwości i różne formy reklamy na Facebooku możemy wykorzystywać co znacząco ułatwia promowanie fanpage. Jeśli zastanawiasz się jak reklamować swój Fanpage na Facebooku, to potrzebna Ci będzie już szersza wiedza z tego zakresu. Zazwyczaj, aby osiągnąć prawdziwy sukces, potrzebne są lata doświadczenia, szkolenia, popełniania błędów itp. Jednak nie jest to niemożliwe!. Jeśli jednak nie masz czasu, nie chcesz lub nie lubisz tego robić, możesz zlecić to osobom, które to doświadczenie już mają za sobą. Niestety klikaniem niebieskiego guziczka „promuj post” nie osiągniesz takich rezultatów jak reklama na Facebooku. Płatna reklama na Facebooku daje nam mnóstwo fantastycznych możliwości – między innymi fakt, że możemy sami zdecydować, do kogo ją kierujemy – tu pojawia się takie magiczne słowo – targetowanie. Znów się powtarzamy – też już o tym było w poprzednich wpisach więc… już wiecie gdzie szukać! Jeśli nie wiesz jak robić płatne reklamy na Facebooku i chcesz skorzystać z naszej pomocy, serdecznie zapraszamy do kontaktu – chętnie pomożemy rozwinąć Twój fanpage na Facebooku.
Prowadzenie kont na Facebooku – na czym polega?
Prowadzić konto na Facebooku możesz sam, możesz zlecić swoi pracownikom (ale wiedz, ze może zająć im to sporo czasu, ponieważ jest to bardzo pracochłonne zadanie, a osobom bez doświadczenia może przysporzyć spory kłopot a efekty i tak nie będą zadowalające). Trzecią możliwością jest zlecenie prowadzenia konta na Facebooku agencji marketingowej, która doskonale zna się na swojej pracy i pomoże Ci rozwinąć Twój Fanpage.
Zlecasz Agencji działania, a ona zajmuje się resztą. Pewnie interesuje Cię również cena za prowadzenie fanpage na Facebooku? Tu wszystko zależy od indywidualnych ustaleń, ilości postów, kto zajmuje się grafikami, kontaktem z klientem oraz od budżetu reklamowego itp. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie.
Trochę się rozpisaliśmy… wróćmy jednak do tematu.
10 powodów, dlaczego prowadzenie Facebooku i reklama na Facebooku są tak istotne?
1. Reklama na facebooku – targetowanie
Jedna z podstawowych cech, która odróżnia reklamę na Facebooku od każdej innej reklamy, to właśnie targetowanie. To Ty decydujesz, kto zobaczy twoją reklamę, w jakim wieku, jakiej będzie płci czy też, jakie będzie miał zainteresowanie. Przykład? Proszę bardzo! Prowadzisz np. sklep meblowy? Kieruj reklamę do osób, które właśnie zakupiły mieszkanie. Prowadzisz sklep z akcesoriami rowerowymi? Żaden problem! Twoja reklama może trafić przede wszystkim do kolarzy. Takie fajne narzędzie – prawda?
2. Relacja z klientami
Bez tego, może Ci się uda sprzedać swój produkt jeden, czy drugi raz, ale jeśli nie zbudujesz relacji ze swoimi klientami, możesz liczyć się z tym, że kolejny raz zrobią zakupy u konkurencji. Fanpage na Facebooku daje możliwość budowania relacji z Twoimi klientami
3. Szeroka skala działania.
Jeśli tylko chcesz, możesz skonstruować reklamę tak, że trafi nawet do 50 000 osób na raz… Oczywiście nie zrobisz tego w 5 minut ( nam zajęło prawie rok, aby osiągnąć taki wynik a wcale nie było łatwo).
4. Możliwość wyróżnienia się na tle konkurencji
Dokładnie tak, jeśli będziesz stale, regularnie, estetycznie i ciekawie prowadził swój Fanpage, uda Ci się zostać zapamiętanym przez swoich Fanów i już jesteś o krok do przodu od konkurencji. Co więcej, w ciągu każdej sekundy liczba postów na Facebooku wynosi ok. 41 000 – wśród nich są posty Twojej konkurencji! A liczba firm, które prowadzą swoje Fanpage na Facebooku, wynosi 65 milionów! Zwyczajnie nie możesz zostać z tyłu.
5. Stosunkowo niska cena za reklamę na Facebooku
Tu nawiążemy do punktu 3. Jaki inny sposób znasz, żeby dotrzeć do 50 000 osób jednocześnie? Telewizja? Radio? Może i tak. Ale sprawdź najpierw cennik. Na Facebooku sam decydujesz ile chcesz wydać na swoją reklamę.
6. Stały kontakt z klientami,
Twoi fani na Facebooku widzą na co dzień wpisy swoich kolegów, mamy, cioci…i Twoje. Tego punktu chyba nie musimy rozwijać?
7. Budowanie wizerunku.
Oczywistą sprawą jest fakt, że Klienci kupujący cokolwiek, pierwsze co robią? Szukają opinii – te opinie mogą znaleźć na Twoim Facebooku!
8. Poczta pantoflowa na Facebooku.
Od lat wiadomo, że najlepszą reklamą jest poczta pantoflowa. Na Facebooku również! Dlaczego? A no dlatego, że średnio, każdy użytkownik Facebooka ma ok 150 znajomych. Wystarczy jeden jego wpis, komentarz, czy polubienie Twojego postu i… roznosi się samo!
9. Kolejnym argumentem jest fakt popularności Facebooka.
Jak już wiesz, Facebook to nie „zabawka dla dzieci”. Stale się rozwija i osiąga popularność w zastraszającym tempie. Z Facebooka korzysta prawie 2,5 miliarda osób na całym świecie, z czego przeciętny użytkownik spędza na nim ok. 50 min. W ciągu dnia.
10. Łatwo dostępne statystyki na Facebooku.
O tym też już wcześniej pisaliśmy. Bardzo dużym plusem prowadzenia konta na facebooku jest fakt, że mamy pełny dostęp do statystyk i znamy dokładnie efektywność każdej formy reklamy na Facebooku.
Potrzebujesz więcej argumentów, dlaczego prowadzenie Facebooku i reklama na Facebooku są tak istotne? Skontaktuj się z nami, a powiemy Ci, jak możemy pomóc Tobie założyć, prowadzić, rozwijać i reklamować Twój Fanpage na Facebooku.
Daj Znać Agencja Reklamowa | Prowadzenie kont na Facebooku | Zakładanie i promowanie fanpage na facebooku | Pozycjonowanie Stron internetowych | Nowy Sącz | Kraków | Tarnów | Rzeszów | Krynica Zdrój | Małopolska